29.6.09

Θαλασσινές πινελιές...


Με κάλεσαν από το Συμβούλιο Γονέων και Κηδεμόνων του Βαλταδώρειου Γυμνασίου, ένα από τα πιο παλιά και ιστορικά της πόλης, για να φτιάξουμε δωράκια για τους τελειόφοιτους του σχολείου. Και πέρισυ είχαμε κάνει, κούπες με σχέδια που είχαν διαλέξει οι ίδιοι. Εμένα δεν μου άρεσαν... Φέτος έβαλα όρο να μου αφήσουν εν λευκώ το θέμα. Δε χρειάστηκε κόπος για να τους πείσω. Δέχτηκαν αμέσως.


Αυτή είναι η πρόκληση για όποιον δημιουργεί. Η σύλληψη της ιδέας. Κι εγώ κάθε φορά μέχρι να φτάσω σε κάτι που θα μου αρέσει χρειάζομαι χρόνο. Είμαι απαιτητική στη δουλειά μου και θέλω να είναι όλα στην εντέλεια. Βρήκα αρχικά ένα θέμα, αλλά στη συνέχεια είδα ότι ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος. Έτσι άλλαξε όλο το σκηνικό και γέμισε από μια αύρα θαλασσινού αγέρα.


Εκ των υστέρων μαθαίνω, ότι τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από το δώρο. Αυτό σβήνει και την κούραση και το άγχος που πέρασα. Εύχομαι καλό καλοκαίρι στα παιδιά! Να είναι ξέγνοιαστο και με πολλά χαμόγελα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου