29.6.09

Μαθήματα ζωγραφικής...


Χάρηκα ιδιαίτερα όταν έπεσα πάνω στο υπέροχο μπλοκ "ζωγραφίζω = ζω + γράφω". Είναι ένα εικαστικό στέκι γεμάτο χρώματα, και όμορφιες πινελιές ψυχής. Γιατί όλοι οι άνθρωποι που αφιερώνουν χρόνο και ασχολούνται με δημιουργικές ενασχολήσεις, δίνουν κομμάτια από την ψυχή τους.


Κάνοντας μια βόλτα μέσα στις υπέροχα μονοπάτια του είδα ότι η ιδιοκτήτρια του, η οποία έχει τελειώσει Σχολή Καλών Τεχνών, παραδίδει μαθήματα και γράφτηκα. Έχω πάρει ήδη τα 2 πρώτα μαθήματα τα οποία και μελέτησα. Και από χτες άρχισα να ετοιμάζω τις εργασίες μου. Έσκισα, έφτιαξα, ξαναέσκισα... Η δασκάλα μου όμως ζήτησε να δει αυτά που χαλάω, κι έτσι της έστειλα ένα δείγμα. Μου είπε να κρατήσω το συγκεκριμένο και να του προσθέσω περισσότερες πινελιές.


Το βράδυ θα ασχοληθώ με τις εργασίες μου. Την ώρα που όλα είναι ήσυχα και νιώθω όμορφα. Εύχομαι αυτό το έκτρωμα που δημιούργησα, να μπορέσω να το αλλάξω. Ίδωμεν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου